Voorbereidingen op nieuw avontuur - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Arjan Landman - WaarBenJij.nu Voorbereidingen op nieuw avontuur - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Arjan Landman - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen op nieuw avontuur

Door: Arjan Landman

Blijf op de hoogte en volg Arjan

19 Augustus 2014 | Nederland, Kampen

Hallo allemaal,

Nog iets meer dan een week en dan stap ik opnieuw een mooi avontuur in. Dit keer gaat de reis naar Haïti. Daar ga ik heen om 3 Haïtiaanse meiden les te geven. Zij spreken wel Nederlands en we hanteren ook de Nederlandse methoden, omdat zij zijn opgevoed door Nederlandse mensen. De Nederlandse taal- en rekenmethoden hoef ik het komende jaar dus niet te missen.

Ik ben heel benieuwd hoe mijn leven er daar precies er uit gaat zien. Dat is nu nog lastig te zeggen vanuit Nederland. In ieder geval ga ik daar op mezelf wonen. Nu het dichterbij komt, heb ik er ook steeds meer zin in en ben ik op wat kleine voorbereidingen na, wel klaar voor vertrek. De voorbereidingen lopen voorspoedig. De koffer moet weliswaar nog gepakt worden en ook wat andere kleine dingetjes moeten nog geregeld worden, maar ik geniet vooral nog van mijn tijd hier in Nederland.

Ik hoop jullie op de hoogte te kunnen houden via deze blog. Dat is even afhankelijk van hoe goed het internet daar echt is. Ik wil iedereen hier in Nederland in ieder geval alle goeds wensen het komende jaar. Ik hoop dat ik iedereen in gezondheid weer mag zien. Ik geloof dat God met mij mee gaat naar Haïti en ik wens jullie datzelfde hier toe in Nederland.

Groetjes Arjan


  • 19 Augustus 2014 - 14:05

    Berdien Kloosterman:

    Zo wat gaaf arjan! Fijne tijd en veel zegen daar in Haïti! Enjoy!

  • 19 Augustus 2014 - 14:08

    Anne-Marie Kroes:

    Spannend Arjan! Succes met de laatste voorbereidingen en een hele fijne tijd in Haiti! Ga ervan genieten! Groetjes, Anne-Marie

  • 19 Augustus 2014 - 17:26

    Jacobine Bouma. :

    Succes Arjan, gave tijd gewenst daar!

  • 19 Augustus 2014 - 20:51

    Trijnie Hofstede:

    Het is weer een hele uitdaging! Succes gewenst...en ver weg, maar weet, dat de zon die je daar ziet dezelfde is die hier schijnt...ik hoop meer van je te horen!

  • 20 Augustus 2014 - 13:02

    Marleen Kwakkel:

    Hoi Arjan,

    Heel veel succes met de laatste voorbereidingen!

    Groetjes,
    Marleen

  • 20 Augustus 2014 - 15:22

    Dianne Penninkhof:

    Spannend! Geniet nog van je laatste daagjes in Nederland ;)

  • 20 Augustus 2014 - 18:59

    Mariëlle Guichelaar:

    Hoi Arjan,

    Veel succes toegewenst daar & geniet ervan!

    Groetjes,
    Mariëlle

  • 20 Augustus 2014 - 20:17

    Dorien Vd Belt:

    Een goede reis gewenst en een mooie en gezonde tijd daar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arjan

Actief sinds 18 Juli 2012
Verslag gelezen: 716
Totaal aantal bezoekers 29877

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 06 Juli 2015

Meester Arjan in Haïti

23 Augustus 2012 - 08 December 2012

Stageperiode Peru

Landen bezocht: