Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Arjan Landman - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Arjan Landman - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: arjanlandman

Blijf op de hoogte en volg Arjan

18 Juli 2012 | Nederland, Kampen

Nog wel geteld 36 dagen en dan is het zover! Dan vertrek ik samen met Dorene, Kely, Janouk, Irene en Lorianne voor 3 en halve maand naar Peru. Alle belangrijke dingen zijn nu geregeld en op het beheersen van de taal na, ben ik klaar om te gaan. Ik heb er super veel zin en kijk uit naar deze nieuwe ervaring. Ik zal jullie in Peru op de hoogte houden van wat ik allemaal mee maak en zal ook regelmatig foto's uploaden.

Groetjes Arjan

  • 18 Juli 2012 - 10:14

    Linda Kloosterman:

    Hè arjan

    Heel veel succes in peru.
    Ik weet niet of je het mee hebt gekregen maar onze dochter is geboren zij heet inge en alles gaat goed.

    Veel plezier
    Gr linda

  • 18 Juli 2012 - 10:34

    Gerald:

    Hey Arjan e.a.,

    Heel veel plezier, succes en geniet ervan :)
    Zie je volgend jaar weer!

    Gr Gerald

  • 18 Juli 2012 - 18:59

    Jeanette:

    He Arjan, wat een een onderneming! Super gaaf! Succes met de laatste voorbereidingen en ik blijf je volgen!

  • 19 Juli 2012 - 15:43

    Rosanna:

    Hee Arjan!

    Super leuk dat we je zo kunnen volgen!
    Ga ik ook zeker doen!
    Voor eerste nog maar een hele fijne vakantie en succes met de voorbereidingen voor Peru!

    Goede reis alvast.
    Groetjes Rosanna

  • 20 Augustus 2012 - 16:19

    Sanne:

    Ha broertje,

    Doe rustig aan daar, geniet ervan, ga met God en leer veel!

    Liefs,

    Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kampen

Arjan

Actief sinds 18 Juli 2012
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 29867

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 06 Juli 2015

Meester Arjan in Haïti

23 Augustus 2012 - 08 December 2012

Stageperiode Peru

Landen bezocht: