Van zon en zee naar sneeuw en kou - Reisverslag uit Lima, Peru van Arjan Landman - WaarBenJij.nu Van zon en zee naar sneeuw en kou - Reisverslag uit Lima, Peru van Arjan Landman - WaarBenJij.nu

Van zon en zee naar sneeuw en kou

Door: Arjan Landman

Blijf op de hoogte en volg Arjan

07 December 2012 | Peru, Lima

Hallo allemaal,

Tijd voor mijn laatste Peruviaanse blog. Ik schrijf deze blog op mijn laatste avond in Lima. Ik het alle spullen al ingepakt en ga vanavond nog een gezellige avond hebben met mijn familie. Het is gek dat het bijna zover is om dit mooie land te verlaten. Het is goed om weer naar huis te gaan, maar het is ook heel jammer dat het avontuur afgelopen is. Vooral de mensen die ik hier echt heb leren kennen ga ik missen.

In Lima heb ik de laatste dagen heel rustig aan gedaan. Vandaag heeft mijn moeder gekookt voor ons zessen. Al het Peruviaanse eten wat je zou op kunnen noemen, stond ongeveer op tafel. We hebben ons buikje helemaal rond gegeten en een gezellige middag gehad. Wat ik vanavond nog ga doen is een verrassing, maar met deze familie weet je dat het altijd leuk is.

Vrijdagavond om 19.55 uur vertrekt ons vliegtuig naar Nederland. We hopen dan zaterdag rond 18.00 uur aan te komen in Parijs. Omdat er wat problemen zijn met het weer in Nederland, is het nog niet helemaal zeker of we direct door kunnen vliegen. Ik ga er vanuit dat we zaterdag gewoon netjes om 19.00 uur landen op Schiphol.

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor alle leuke mailtjes en reacties die ik afgelolpen tijd hier heb gehad. Vanaf volgende week spreken we elkaar gewoon weer in het eggie. Ik ga nu nog even een dagje genieten van de warmte, voordat ik de noordpool betreedt.

Groetjes Arjan

  • 07 December 2012 - 00:45

    Guus Gulikers:

    Hoi Arjan,

    Wij lezen jouw blog per toeval.....
    Zijn Net terug van een reis door Nieuw Zeeland.
    Twee jaar geleden was ik ook een maand in het schitterende Peru.
    Wij wensen je een prettige en veilige vlucht terug naar het koude Nederland.
    Wij vonden het gewoon leuk om ff te reageren.....

    Groet, Guus en Ans

  • 07 December 2012 - 00:45

    Guus Gulikers:

    Hoi Arjan,

    Wij lezen jouw blog per toeval.....
    Zijn Net terug van een reis door Nieuw Zeeland.
    Twee jaar geleden was ik ook een maand in het schitterende Peru.
    Wij wensen je een prettige en veilige vlucht terug naar het koude Nederland.
    Wij vonden het gewoon leuk om ff te reageren.....

    Groet, Guus en Ans

  • 07 December 2012 - 08:06

    Rita:

    Goede reis!

  • 07 December 2012 - 11:47

    Mieneke Klok:

    Dag Arjan.
    Welkom in onze lage landen in de winter. Goede reis en leuk j weer eesn van nabij te zien.

    groet
    Mieneke.

  • 07 December 2012 - 11:50

    Mieneke Klok:

    Sorry voor de tikfouten. Het is dus niet zo dat de spelling in Nederland opeens veranderd is; het zijn gewoon foutjes van mij. Dat heb je als je nog even snel iets wl tikken. Kost nu nog veel meer tijd.
    groet
    Mieneke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Arjan

Actief sinds 18 Juli 2012
Verslag gelezen: 1481
Totaal aantal bezoekers 29845

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 06 Juli 2015

Meester Arjan in Haïti

23 Augustus 2012 - 08 December 2012

Stageperiode Peru

Landen bezocht: