Berichtje voor groep 6 van de Morgenster - Reisverslag uit Moyobamba, Peru van Arjan Landman - WaarBenJij.nu Berichtje voor groep 6 van de Morgenster - Reisverslag uit Moyobamba, Peru van Arjan Landman - WaarBenJij.nu

Berichtje voor groep 6 van de Morgenster

Door: Arjan Landman

Blijf op de hoogte en volg Arjan

02 November 2012 | Peru, Moyobamba

Hallo jongens en meisjes van groep 6 van de Morgenster,
Ik ben zo enthousiast dat jullie mij iedere keer volgen op internet. Daarom even speciaal een berichtje voor jullie. Het duurt nog even voordat ik weer in Nederland ben. Dat betekent dat ik hier lekker veel tijd heb om leuke dingen te bedenken over Peru, die ik met jullie in de klas kan gaan doen als ik weer in Nederland ben. Heel veel succes op school en ik kijk er naar uit om bij jullie in de klas te komen.
Groetjes Meester Arjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Moyobamba

Arjan

Actief sinds 18 Juli 2012
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 29832

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 06 Juli 2015

Meester Arjan in Haïti

23 Augustus 2012 - 08 December 2012

Stageperiode Peru

Landen bezocht: